Яндекс.Метрика
Сайт кафедри ''Видавничої справи та редагування'' ВПІ НТУУ ''КПІ'' - О специальности

 

061 ЖУРНАЛІСТИКА

         Журналістика - це фундаментальні знання з теорії та практики медіа, все, що ти хотів знати про сучасний комунікаційний світ, його сутність та структуру.
        Журналістика – це не тільки «четверта влада», це ґрунтовна гуманітарна підготовка, навички критичного мислення, аналізу, систематизації інформації та розуміння процесів створення та поширення інформаційних потоків.
       Наші випускники – це фахівці з журналістики, видавничої справи та редагування, реклами і зв’язків з громадськістю, прикладних соціальних та масових комунікацій. Вони знають про інформацію все і працюють в найбільших медіа України та світу, видавництва, рекламних агенція, PR-компанія, у рекламних та креативних відділах великих корпорацій.  

Кафедра видавничої справи та редагування готує фахівців зі спеціальності 061 Журналістика за такими спеціалізаціями та освітними ступеням

 

ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ
(бакалавр - 4 роки, магістр - 2 роки);

РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
(бакалавр - 4 роки, магістр - 2 роки)

 

<br />

 

ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ

       Форма навчання: денна, заочна

Спеціалізація «Видавнича справа та редагування» передбачає вивчення студентами всіх особливостей комунікаційного процесу, опанування різних видів редагування та обробки інформації, основних засад медіаменеджменту й організаційних вимог до видавничого бізнесу.
          Ми готуємо журналістів, редакторів, медіааналітиків, комунікаційних консультантів, прес-аташе, дикторів радіо та телебачення, керівників редакцій і видавництв.

У результаті опанування спеціалізації «Видавнича справа та редагування» студенти здобувають знання, уміння і навички, які надалі їм допоможуть:

  • організовувати власні видавництва та видавничі організації, рекламні агенції, розробляти видавничу програму;
  • створювати оригінал-макети  друкованих та електронних видань;                    
  • здійснювати редакторський аналіз різних видів видань;
  • писати та редагувати тексти до різних медіа;
  • творчо використовувати новітні технології у видавничій справі та редагуванні.

Студенти оволодівають навичками роботи  в Adobe InDesign, QuarkXPress, Adobe Illustrator, Adobe Acrobat,  Adobe Reader,  Adobe Photoshop, ФТП-клієнт "FileZilla",  Notepad++, в програмах пакету Microsoft Office тощо. Під час навчання студенти отримують теоретичну підготовку та набувають практичних навичок із технології редагування та коригування книг, журналів, брошур та іншої друкованої продукції із застосуванням найсучаснішої техніки переробки текстової та ілюстраційної  інформації, теорії та практики видавничого менеджменту.

Випускники працюють у видавництвах, редакціях друкованих та електронних видань, редакційно-видавничих відділах підприємств, інформаційних, рекламних агентствах, на радіо й телебаченні, обіймають посади редактора, старшого редактора, головного редактора, коректора, журналіста, керівника редакційно-видавничого відділу науково-дослідної установи, навчального закладу тощо.


 

РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

       Форма навчання: денна

Спеціалізація «Реклама і зв’язки з громадськістю» передбачає вивчення основ маркетингових комунікацій та головних засад рекламного бізнесу, опанування всіх особливостей PR-діяльності та медіапланування.
          Ми готуємо рекламістів, креативних директорів, фахівців у галузі PR широкого профілю та консультантів в усіх сферах зв’язків з громадськістю, копірайтерів, спічрайтерів.

 

Фахівець зі спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» згідно із загальною та професійною підготовкою здатен виконувати такі види діяльності:

  • рекламно-інформаційну;
  • рекламно-управлінську (менеджерську);
  • організаційно-рекламну;
  • маркетингово-рекламну;
  • інформаційно-творчу;
  • інформаційно-комунікативну;
  • інформаційно-управлінську;
  • інформаційно-управлінську;
  • експертно-комунікаційну.

Студенти оволодівають навичками роботи  в Adobe InDesign, QuarkXPress, Adobe Illustrator, Adobe Acrobat,  Adobe Reader,  Adobe Photoshop, ФТП-клієнт "FileZilla",  Notepad++, в програмах пакету Microsoft Office тощо. Під час навчання студенти навчаються розробляти організаційно-методичні рекомендації з маркетингових досліджень для підготовки рекламного видання; працювати над оптимізацією технологій рекламної справи; розробляти рекламний продукт; аналізувати технології виробництва реклами, в тому числі друкованої та в електронних виданнях;  визначити концептуальної основи розвитку рекламної діяльності чи зв'язків з громадськістю на підприємстві.

Випускники працюють у відділах реклами та зв’язків з громадськістю та в інших громадських організаціях.

 

 


 

ОБЩАЙТЕСЬ С НАМИ

Мы в социальных сетях. Будте с нами и общайтесь с нами.
Вы здесь: Главная Абитуриентам О специальности