Про кафедру Конференції Про навчання  

 

03 червня 2025

Студентки групи ВР-31, 2 курсу, ОП "Видавнича справа та редагування"Дарина Підлісна та Юлія Шишканова долучилися до ХІІІ Книжкового Арсеналу. На заході студентки пильно слідували за процесом на своїх секціях, долучалися до лекцій, допомагали відвідувачам та учасникам пройти в укриття під час повітряної тривоги, підтримували приємну атмосферу та ділилися своїм захопленням літературою з іншими волонтерами. Наші студентки отримали цінний досвід у спілкуванні з відвідувачами і учасниками та організації масштабних заходів. Крім цього, дізналися багато нового у сфері книговидавництва та літературі...       

27 травня 2025

PR — це інструмент, який напряму впливає на прибутки, довіру до бізнесу та його розвиток.

На лекції «PR-інструменти, які підсилюють бізнес», розберемо, як правильно використовувати PR, щоб він працював на результат, а не просто для галочки. Та найголовніше з’ясуємо, як показати власнику компанії, що твоя робота — не «про впізнаваність», а про реальні результати?

  • Чим відрізняється маркетинг від PR?
  • Працевлаштування: як зрозуміти, хто тут і зараз більше потрібен працедавцю?
  • Що та як вимірювати, щоб показати ефективність комунікацій?

Спікерка:

Оксана Аккерман засновниця PR buro Ackermann

КОЛИ: 28 травня о 14:15

ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM за посиланням https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09

Ідентифікатор конференції: 
4548156893

26 травня 2025

Сторителінг — це не про гарні тексти. Це про виживання. Як знайти голос бренду, коли навколо невизначеність розберемо на лекції 27 травня о 10:25 «Сторителінг в умовах кризи: кейси українських компаній під час війни» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової, де поговоримо про: аналіз змін комунікаційних стратегій українських брендів після 2022 року. Успішні та невдалі приклади кризового сторителінгу; як кризи змінюють наратив бізнесу; як створити історію для бренду, репутація якого постраждала; як компанії формують наратив, щоб підтримувати репутацію під час кризи...

24 травня 2025

Сьогодні Києву — 1543 роки. Київ стоїть на Дніпрі, як і завжди — гордий, величний, люблячий. Він — серце України, що б’ється попри всі бурі, сирени й ракетні обстріли. Бажаємо нашому місту мирного неба, світла в оселях і тепла в серцях. Віри, добра та щастя у кожному домі, кожній родині! Вітаємо тебе, улюблене місто. Ти — наша гордість, наша любов, наша боротьба. Щастя, сили та процвітання, Києве! Ми разом. Ми вистоїмо!

22 травня 2025

Вітаю! Мене звати Яблоновська Вероніка, я студентка 4 курсу кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. Моя спеціальність — реклама та звʼязки з громадськістю. У межах навчальної програми я проходила переддипломну практику в рекламно-інформаційному агентстві «Медіа-Авеню», дуже хочу поділитись відгуком. Це був неймовірно цінний досвід, який залишив по собі багато натхнення, впевненості й мотивації. Агентство «Медіа-Авеню» співпрацює з українським брендом квіткового декору «Пані Роза» та майстернею шкільного одягу «Крихітка», тож мої завдання були не лише професійно цікавими, а й дуже захоплюючими — у прямому сенсі цього слова. Протягом практики я долучалася до створення контенту для соцмереж, зокрема, на дуже популярному великодньому фестивалі «Всі.Свої», писала пости для інстаграм-сторінок, допомагала з візуалами...

20 травня 2025

20 травня 2025 студенти кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського відвідали online-лекцію від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман. Тема зустрічі: «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи». Під час заходу проаналізовані стратегії та алгоритми дій в кризових ситуаціях. Студенти дізнались, що є інформаційною атакою та як превентивно уникнути наслідків. Пані Оксана поділилась досвідом вдалої боротьби з інформаційними атаками. Обговорили емоційний аспект та вміння залишатись гнучкими під час загострення...

19 травня 2025

21.05.2025 р. о 16:00 відбудеться зустріч зі студентами-дипломниками груп СР-11, РЗ-11, РЗ-12, РЗ-з11  у режимі відеоконференції.

Підключитися до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09

Ідентифікатор конференції:
4548156893

Порядок денний:
План роботи. Дослідження ринку та цільової аудиторії. Написання вступної частини...

18 травня 2025

17 травня 2025 р. в ClustSpace Бібліотеки КПІ ім. І. Сікорського відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді «CreativeHub», який організовували студенти й викладачі НН ВПІ, зокрема кафедри видавничої справи та редагування. У Фестивалі взяли участь близько 110 студентів та школярів – учасників конкурсів письменницької майстерності та соціального контенту, близько 50 учасників хакатонів з реклами та журналістики, близько 20 менторів та журі, а також десятки батьків, викладачів, вчителів, керівників гуртків та інших зацікавлених, що підтримують креативну творчість молоді. Директор НН ВПІ Киричок Петро Олексійович виступив з привітальною промовою учасників. На Фестивалі з презентаціями можливостей та стажувань для молодих фахівців виступили компанії Фокстрот, квитковий оператор Concert.ua, 1+1 media, L'Oreal Україна, Coca-Cola HBCУкраїна, Вірменія та Молдова. Ці компанії разом з іншими партнерами Фестивалю, а саме: PR Buro Аккерман, 1+1 MediaSchool, Яготинське, Flint, Наша пекарня біля КПІ, Geekach, MethodWritingClub, Національна суспільна телерадіокомпанія України, соки «Світанок» та видавництва «Апріорі» й «Віхола» надали подарунки, грошові винагороди учасникам та смачне пригощання...

16 травня 2025

Один невдалий коментар — і ваш бізнес у центрі скандалу. Іноді навіть одна новина може коштувати компанії більше, ніж фінансова криза. Що робити, коли інформаційна атака вже почалась? І як не допустити, щоб вона взагалі сталася? На лекції, що відбудеться 20 травня 2025 р. о 12:20 ви дізнаєтеся: що таке інформаційна атака і чому вона може статися з будь-ким; механіки інформаційної атаки; алгоритм дій під час кризи: як правильно реагувати, щоб не втратити довіру; превентивні стратегії: як захистити себе, перш ніж щось трапиться та багато іншого. Про все це говоритимемо на лекції «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи» від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман...

 

Сторінка 1 з 106

СПІЛКУЙТЕСЬ З НАМИ

Ми в соціальних мережах. Будьте з нами і спілкуйтесь з нами.
Ви тут: Головна