Юркова Ольга Анатоліївна
Випускниця Київського національного торговельно-економічного університету (2005). Отримала ступінь доктора філософії з соціальних комунікацій після закінчення аспірантури на кафедрі видавничої справи та редагування (2024). Тема дисертації: «Чутки як соціальнокомунікаційний феномен». Викладає дисципліни «Психологія соціальних комунікацій», «Психологія реклами та PR». Має понад 20-річний досвід роботи у журналістиці та комунікаціях. Пройшла шлях від журналістки газети RIA (м. Вінниця) до головної редакторки трьох видань корпорації RIA (м. Тернопіль), яким була з 2006 по 2012 роки. Згодом працювала редакторкою відділу «Крим і Донбас» у Медіа Домі «Нова інформація», м. Київ. Співпрацює з багатьма іншими виданнями. Є авторкою ідеї та співзасновницею проєкту з протидії дезінформації StopFake.org. 2016 року увійшла до ТОП-100 творців змін Східної та Центральної Європи – «за протидію пропаганді» https://www.ft.com/content/ece06f66-90a7-11e6-a72e-b428cb934b78. Її виступ на світовій конференції TED про російську пропаганду подивилися понад мільйон глядачів. https://www.ted.com/talks/olga_yurkova_inside_the_fight_against_russia_s_fake_news_empire?subtitle=en Працювала як національна експертка Ради Європи в Україні, консультувала міжнародні фонди і організації з питань зв’язків з медіа та протидії дезінформації, була ключовою експерткою у проєкті ЄС «Підтримка стратегічних комунікацій в Україні» (2022-2023). Розробляла уроки з медіаграмотності для середніх шкіл в Україні як експертка в проєкті IREX «Вивчай та розрізняй». Є авторкою української частини дослідження Disinformation Resilience Index in (2021), співавторкою дослідження «Як функціонують та завойовують аудиторію телеграм-канали-мільйонники» (2023) тощо. Організовувала моніторинг висвітлення виборів у соціальних медіа за підтримки Ради Європи (2019, 2020). Авторка тренінгів та онлайн-курсів з перевірки фактів та протидії пропаганді, а також посібника зі спростування фейкових новин для Глобальної мережі журналістів-розслідувачів https://gijn.org/stories/six-fake-news-techniques-and-simple-tools-to-vet-them-2/. Сфера наукових інтересів: соціальні комунікації, інформаційно-психологічні впливи, використання фейкових новин та дезінформації як інструменту у гібридних війнах.
|
|||||
Профілі | Orcid | Scopus | Google Scholar | WoS | Academia |
в |
Контакти:
тел.: (067)-296-95-95
e-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
кім. 76, 8 корп. ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського (вул. Янгеля академіка, 1/37)