Результати проведення семінару-тренінгу на тему "Шляхи протистояння гібридній пропаганді"
28 квітня в Університеті права ім. Короля Данила Галицького викладачі Національного технічного університету "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" кафедри видавничої справи та редагування Ольвія Гусак та Тетяна Фісенко в рамках проекту "Інструменти асиметричної відповіді на гібридну агресію в гуманітарній сфері" розповіли про шляхи протистояння гібридній пропаганді. У семінарі участь взяли представники ЗМІ та студенти університету.
Наші викладачі розповіли про використання критичного мислення у боротьбі з пропагандою, як виявляти в інформаційних потоках інформаційні спецоперації, які методики та інструменти використовуються у пропаганді та чому пропагандистський контент стає вірусним.
Ольвія Гусак також висловила роздуми з приводу того, що надзвичайно важливо навчати дітей і молодь мислити критично, що убезпечить їх у майбутньому від впливу пропаганди. За даними дослідження Стенфордського університету, серед семи тисяч опитаних респондентів (від учнів середньої школи до студентів) 82% не розрізняють правдивий контент медіа від реклами і неправдивої інформації.
Тому експерт наголошувала на важливості медіаграмотності для населення. Керівництво проекту "Інструменти асиметричної відповіді на гібридну агресію в гуманітарній сфері" пропонуватиме співпрацю школам чи іншим організаціями, які зацікавлені у введенні такого предмета, та допомагатиме складати навчальні програми.
Також фахівці запустили ресурс "Чесно News – "Медіаграмотність "для чайників". Він дає можливість навчитися медіаграмотності через короткі повідомлення, картинки, схеми, тести – те, що є нескладним для сприйняття, замість великих наукових праць і книжок.
Тако Тетяна Фісенко розповіла про інструменти, які журналісти та PR-спеціалісти можуть використовувати у своїй роботі для аналізу інформації та як розрізнити інформаційні операції за допомогою наукових методів. Вони допомагають виявити штучність в інформаційних сплесках. Викладач додала, що журналісти поки що не надто часто вдаються до глибокого аналізу інформаційних потоків. Але часто новітні інструменти використовуються для комерції.
Детальніше помжна ознайомитись із цією подією за такими джерелами:
http://kurs.if.ua/news/