28.11.2024 | Відгуки про майстер-клас з Марією Пальчук
21 листопада 2024 року на кафедрі відбулася цікава та пізнавальна подія – майстер-клас «Медіапланування. Як створити ефективний план для PR-кампанії». Спікером заходу стала засновниця комунікаційної агенції KEYCOM Марія Пальчук.
Пані Марія поділилася зі студентами своїм багаторічним досвідом у сфері медіапланування, акцентуючи увагу на основних принципах побудови ефективного PR-плану. Вона детально розповіла, як уникати критичних помилок у процесі медіапланування, та проілюструвала свої тези реальними кейсами з власної практики.
Зустріч була не лише теоретично насиченою, але й інтерактивною: пані Марія активно відповідала на запитання студентів, обговорювала з ними специфічні нюанси професійної діяльності та запропонувала цікаву гру для закріплення отриманих знань.
Майстер-клас надихнув студентів і дав їм практичні інструменти, які вони зможуть застосувати у своїй майбутній роботі. Щиро дякуємо Марії Пальчук за цікаву лекцію, актуальні поради та мотивуючу атмосферу!
Відгуки студентів
Зустріч була дуже цікавою, а головне вона була інтерактивною. Нам було представлено структуру медіапланів та тонкощі в роботі з різними PR-кампаніями. Сам майстерклас був легким для сприйняття. Та найкорисніше, що було це власний досвід, яким з нами поділилися.
Валерія Шевченко, 4 курс, ОП "Видавнича справа та редагування"
Лекція по медіаплануванню видалась дуже змістовною. Було корисно закріпити і оновити знання з цієї теми, отримані в університеті. Інформація сприймалася легко та позитивно за рахунок крутої візуалізації у вигляді презентації. А також було цікаво дізнатися про досвід Марії, яка вже достатньо давно працює у сфері PR. Практичні приклади, які вона підібрала для своєї лекції, захоплюють, ба більше – закладають основу для роздумів та аналізу цих кейсів.
Уляна Гладкевич, 3 курс, ОП Реклама та зв"язки з громадськістю