Зустріч з керуючим партнером рекламної агенції «Наружка» Оксаною Бобровською
23 березня 2016 року у стінах Видавничо-поліграфічного інституту відбулася лекція колишньої студентки НТУУ «КПІ» Оксани Бобровської. Наразі, вона є керуючим партнером рекламної агенції «Наружка», тому залюбки провела лекцію для студентів та аспірантів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю».
На лекції була висвітлена тема - «Дослідження в зовнішній рекламі». Оксана Бобровська ознайомила студентів та аспіратнів з загальноприйнятою системою дослідження зовнішньої реклами ДОРС моніторинг, який проводить систематичне дослідження ефективності зовнішньої реклами. Також лектор, розповіла та показала на прикладі як саме потрібно робити дослідження та яка необхідна інформація для того щоб отримати якісний моніторинг. Оксана Бобровська зацікавила інформацію про те, як проводять дослідження за кордоном, використовуючи google maps та відео-лічильники з фіксацією того скільки людей подивилися той чи інший бігборд. Такі технології допомагають рекламістам керувати рекламою враховуючи навіть погодні умови. Крім того, в своїй лекції Оксана Бобровська також приділила увагу особливостям ринку зовнішньої реклами на теренах України та дала поради щодо того як вона повинна виглядати, щоб зацікавити цільову аудиторію.
Безперечно ця зустріч дала багато нової інформації для студентів й аспірантів, адже Оксана Бобровська ознайомила аудиторію з тим, де купляти площу для реклами, скільки це коштує та як правильно обирати місце її розміщення. Розповіла не тільки про дослідження зовнішньої реклами, але і поділилася секретами своєї професії. Після лекції студенти та аспіранти ще довго не відпускали пані Оксану ставлячи безліч питань, що безперечно вказує про зацікавленість слухачів!