Відкрита лекція Владислави Денис - креативного директора Chail Ukraine

4 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів та аспірантів кафедри видавничої справи та редагування відбулась відкрита лекція Владислави Денис – креативного директора Chail Ukraine, яка виклала основи вдалого копірайтингу рекламних текстів. Аспіранти, студенти заворожено слухали родзинки сторітелінгу на захопливих прикладах з рекламних кампаній провідних агенцій світу. Важливо, що емоційний та натхненний виклад матеріалу був підкріплений цікавими та яскравими відео, які досконально проаналізувала доповідачка. Виклад матеріалу урізноманітнено елементами ділової гри, під час якої наші слухачі проявили себе креативними й творчо обдарованими особистостями, майстерно застосувавши для цього базові знання, отримані під час навчального процесу.


Уже традиційно лекція завершилась на позитивних та натхненних емоціях з обіцянками продовжувати творчу співпрацю та заохочувати найобдарованіших студентів та аспірантів, які успішно виконають практичне завдання лектора, до подальшого супроводу в професії.

  

 

Наші студенти та аспіранти про лекцію

Storytelling від Владислави Денис
4 квітня у нас продовжився цікавий та пізнавальний курс лекцій від ADCUkraine.На цей раз у ролі лектора була чудова та енергійна жінка, яка в рекламному бізнесі вже понад 15 років. Професійний копірайтер, радіожурналіст, телережисер та, окрім цього, креативний директор агентства CheilUkraine – Владислава Денис.
Лектор виступила з темою, яка не є новою для нашої спеціалізації, проте досить актуальною для майбутньої професії. Storytelling – технологія, за допомогою якої створюють історії та завдяки якій передають потрібну інформацію з метою впливу на емоційну та мотиваційну сферу слухачів, що особливо доречно для якісної довгострокової рекламної кампанії.
Як завжди, сподобалася стильна та цікава презентація, цього разу був наявний динамічний відеоряд, аби ми могли не тільки поверхово розібрати теорію, але й щоб була змога застосувати її на практиці, аналізуючи відеоматеріал.
На лекції ми разом з доповідачем розбирали основні компоненти під час створення якісного storytelling, які можна розділити на такі пункти:
- ідея;
- подія;
- конфлікт;
- напруга;
- характер.
Також прийшли до висновку, що будь-яка історія повинна мати конфлікт,  оскільки без нього сприймати таку історію ніхто не буде, адже людей цікавить напружена ситуація та те, як її позбутися різними шляхами. Дуже сподобалися в цьому випадку слова сценариста студії Pixar, Єндрю Стентона, який каже, що «Драма - це передбачення, змішане з невизначеністю».
Для себе з цієї лекції я винесла те, що популярність storytelling в тому, що люди жвавіше реагують на  конкретних людей, аніж на знеособлені факти. Відбувається це через те, що в основі сприйняття лежить ідентифікація. Поставити себе на місце іншої людини легше, ніж сприймати сухі факти. Історія про один конкретний нещасний випадок завжди викличе більший резонанс, ніж суха статистика.Саме можливість ідентифікувати себе з іншою людиною змушує нас дивитися кіно і серіали, жертвувати гроші на лікування, читати книги й обговорювати новини.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Томіна Крістіна, РЗ-51

4 квітня у Видавничо-поліграфічному інституті пройшла лекція Владислави Денис, яка поділилася зі студентами та аспірантами своїми знаннями. Владислава працює у рекламній сфері більше п’ятнадцяти років,  зараз вона займає посаду креативного директора в рекламній компанії «CheilUkraine», тому їй було що розповісти майбутнім журналістам та рекламістам на цій зустрічі. Завдяки цікавому знайомству, аспіранти, студенти змогли дізнатися, що має бути врекламному ролику, щоб споживач захотів придбати товар та запам’ятав компанію, яка його виробляє. Золоті правила «сторітейлінгу», побудови рекламних повідомлень та уміння працювати з майбутніми покупцями – важлива інформація, яку слухачі чудово засвоїли дякуючи не тільки Владиславі, але і влучним візуальним прикладам, адже кожна теза була підкріплена рекламним роликом, що сприяло кращому розумінню теоретичного наповнення лекції. Пані Денис не тільки розповідала та показувала, але й дала змогу слухачам проявити себе, розмовляючи з ними та даючи завдання, завдяки чому молодь отримала змогу почути коментарі спеціаліста та навчитися краще подавати інформацію іншим людям.
Лекція була насичена прикладами, завдяки яким теорія сприймалася краще, атмосфера була тепла та кожен точно почув для себе щось корисне, що може допомогти в майбутньому.
                                                                                                                          Гончаренко Марія, РЗ-62