04.04.2018  |  Наші студенти та аспіранти про лекцію Володимира Смірнова, засновника та директора дизайн-бюро Spiilka


 

 

Лекція від дизайн-директора та співзасновника «spiilka design büro» Володимира Смірнова

27 березня в нашої студентської групи була чудова можливість послухати лекцію на тему «Дизайн мислення». До нашого затишного 8-го корпусу Київського політехнічного інституту завітав чудовий дизайнер, талановитий лектор та просто неймовірна людина – арт-директор та співзасновник дизайн-бюро «spiilka» Володимир Смірнов.

Минулого разу я не мала змоги відвідати лекцію іншого, думаю, що не менш талановитого, лектора, проте на цей раз я не очікувала чогось неординарно-інноваційного, такого, щоб мене захопило і не відпустило й досі. Але, сама того не очікуючи, це сталося. Володимир захопив своїм темпераментом та харизмою ще з перших хвилин, а завдяки своєму незвичному мисленню та баченню не давав видихнути всій аудиторії.

Стосовно плюсів можу сказати, що уся лекція Смірнова побудована винятково з них. По-перше, що мене вразило з перших секунд, так це те, що Володимир знає свою аудиторію. Його термінологія чітка та зрозуміла. Мовою піарника можна стверджувати, що Володимир Смірнов збігається за всіма критеріями з архетипом «свій хлопець». Було досить неочікувано почути молодіжний сленг з вуст такої поважної людини, проте це є одним з факторів, завдяки яким креативний директор закохав у себе кілька десятків слухачів.

Сподобався також візуальний ряд, який супроводжував усю лекцію, презентація зроблена не тільки інформативною, але й стильною, що, на мою думку, є також не менш важливим фактом.

Володимир чудовий спікер, він не давав нудьгувати ні секунди. Наявність жартів  створювала особливий настрій у 5-ій аудиторії 8-го корпусу.  Чого варте лише його визначення «шоб шо», яке я не можу забути й до сьогоднішнього дня. Не менш важливим є його посил та енергетика, якими він дійсно заряджав студентів, аспірантів.

Під час лекції було таке твердження, що в нас, у людей, наявні повадки ящірок. Ящірка – це саме цей момент, коли ви відчуваєте тривогу (під час швидкого прийняття важливого рішення чи під час неопанованого гніву). Володимир розповів нам, як саме боротися з цими нападами в реальному житті та що робити, щоб їм запобігти.

Щодо мінусів, то… їх немає! Проте, один все- таки мінус є – однієї лекції нам було занадто мало!

Отже, як виявилося, дизайн-філософія тісно пов’язана з філософією людського життя, адже дизайнери використовують графіку для передавання смислів. Дизайн – це не просто шаблонний логотип чи візитівка, це ціла концепція, сенс та повідомлення, спрямовані в маси, тому, думаючи про велике, завжди ставте перед собою запитання «щоб шо».

Томіна Крістіна, РЗ-51


Лекція Володимира Смірнова була дуже інформативна та цікава. Він дуже позитивний та відкритий, що залучило усіх присутніх, і в аудиторії панувала тиша. Я уважно слухала лектора, тому що була зацікавлена в матеріалі та інформації. Доповідач розглянув дизайн з боку психології та людської натури, що було досить новим для мене. Особливо кумедним було дізнатися, що в перші хвилини паніки або раптових подій за нас здійснює дії частина мозку, яка залишилася з розвитком еволюції від ящірок.

Володимир Смірнов розповів про гормони щастя в нашому організму та що викликає їх підвищення в крові, дав декілька порад, як бути щасливою людиною та що для цього потрібно.

Фартушна Антоніна, РЗ-62


Поспішаючи сьогодні на лекцію по філософії, я опинився в аудиторії, наповненій людьми. Чоловік в окулярах щось жваво розповідав студентам та аспірантам.  На мій подив, його дуже уважно слухали. Саме цей факт і привернув мою увагу. Хочу зазначити, що сам я також полюбляю виступати перед публікую, тому коли хтось може зацікавити аудиторію на цілих дві години, це викликає в мене щире захоплення. Крім  того, що я дізнався корисну інформацію, також міг прослідкувати за жестикуляцією та манерою викладення інформації.  


Тема, що обговорювалася, також мені близька. Дизайн мислення. Уже на другому курсі мені довелося самостійно працювати в цьому напрямі. Мене переймала думка, як можна спростити купівлю в інтернет-магазині ?  Для прикладу, лектор розповів, що для сайта, цільовою аудиторією якого є молоді матері, було створено пункт «не дзвонити при доставці», щоб не потурбувати сон маленьких дітей. Оскільки створений мною сайт насамперед був призначений  для молодих батьків, ця порада виявилася для мене особливо цінною.  Дуже приємно, що знання, отримані в університеті, я можу застосувати у своїй професійній діяльності.

Бондар Максим, РЗ-62


Адміністрація та викладачі Видавничо-поліграфічного інституту завжди намагаються дати своїм студентам та аспірантам більше, ніж запрограмовано Міністерством освіти і науки України, тому час від часу до нашого помаранчевого корпусу приїздять з лекціями цікаві люди, спеціалісти  у сфері журналістики, реклами та піару.

От і сьогодні ми дізналися про деякі секрети  нашої галузі від Володимира Смірнова.

Насправді, подібні лекції та дисципліни – це можливість дізнатися всі тонкощі та істини в нашій професії, аби в подальшому житті  не виникало сюрпризів, і ми завжди були готові.

Середюк Сніжана, СР-62

 

  

 
 

CONNECT WITH US

We're on Social Networks. Follow us & get in touch.
You are here: Home Students Life Студенти про лекцію Володимира Смірнова