Announcement (52)
Хочеш розвиватися у креативній сфері? Приєднуйся до фестивалю для молоді CreativeHub на базі КПІ! Ми допомагаємо студентам і старшокласникам отримати практичний досвід, попрацювати з менторами й створити власний кейс для портфоліо. Наш проєкт зростає, тому ми потребуємо нових талановитих долоньок. Кого шукаємо: копірайтерів, дизайнерів, комунікаційників, монтажерів і контент-криейторів, організаторів...
Студенти бакалаври денної форми навчання приступають до занять 04 вересня за першим тижнем. З розкладом занять можна ознайомитися на сайті roz.kpi.ua. Слідкуйте за розкладом, на початку семестру можливі зміни!
At the meeting of the administrative council of the university a decision was made to extend the distance learning regime in the spring semester 2021/2022 until March 19, 2022...
The Administrative Council of the KPI decided to resume the educational process in the KPI from April 4, 2022 in a remote format using a synchronous or asynchronous model of educational interaction. For the 4th year of the bachelor's degree it is possible to replace the qualification work with the attestation exam...
We invite you to take part in the IX International Scientific and Practical Conference "Roman Ivanchenko Scientific School", which will take place October 29, 2021 on the Zoom platform at 14.00 ...
Dear entrants, high school students and their parents! 22 May VPI Open Day will take place! The event will take place via video conference . You will be able to learn more about the training of qualified specialists ...
Warning! From May 17 acceptance of documents for the competition for postgraduate studies at the Publishing and Printing Institute begins! According to the document submission schedule, the acceptance of documents will continue from May 17, 2021 to May 20, 2021 from 09.00 to 10.00 and from 14.00 to 17.00 (room 247 - 1 building)...
We remind you that you can submit documents from 09.00 to 10.00 end from 14.00 to 17.00 (office 247- 1 building). No later than the submission of documents must be completed Registration form >> and send to email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . More details about reception conditions to graduate school and list of documents >>
To the attention of students of 1st, 2nd, 3rd and 5th courses of distance learning! Check out exam schedule by following the link >>
Attention 4th year! Published schedule of diploma projects. Get acquainted with a schedule at the link>>
Tomorrow 03.03.2021 about 14.15 scheduled meeting with master's degree entrants and representatives of the Department of Publishing and Editing for master's degree admission...
We invite you to publish in the international scientific journal "Horizons of Printing". The journal contains materials that explore the history and theory of social communications, journalism, publishing and editing, applied socio-communicative technologies. More details on the magazine's website >>
We invite you to publish in the international scientific journal "Horizons of Printing". The journal contains materials that explore the history and theory of social communications, journalism, publishing and editing, applied socio-communicative technologies. More details on the magazine's website >>
https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
The presence of supervisors is mandatory!
До уваги викладачів та студентів!
Запрошуємо до публікації у міжнародному науковомужурналі «Обрії друкарства». У журналі вміщено матеріали, в яких досліджено питання історії та теорії соціальних комунікацій, журналістики, видавничої справи та редагування, прикладних соціокомунікативних технологій. Більш детально на сайті журналу >>
Відтепер розпочалося і ваше студентське життя. Ви нарешті стали повноцінною частинкою спільноти ВПІ...
Як підготуватись до вступу? На що звернути увагу? Чи варто їхати до приймальної комісії особисто? Ми готуємо для вас справжній стрим-марафон «42 питання про вступ до КПІ ім. Ігоря Сікорського у 2020 р.»...
Відповідно до змін Правил прийому КПІ ім. Ігоря Сікорського цьогоріч подання вступниками оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися...
Реєстрація на ЄВІ/ЄФВВ для вступу до магістратури лише до 05.06.2020! Цього року для вступу до магістратури обов’язковим є складання ЄВІ – єдиний вступний іспит з іноземної мови...
22 лютого о 10.20 відбудеться зустріч з радником Міністра інформаційної політики, Героєм України Володимиром Жемчуговим. Початок о 10:20, в 5 ауд. (корп. № 8, вул. акад. Янгеля, 1/37) ...
11 січня 2019 року трагічно загинула у результаті нещасного випадку студентка кафедри видавничої справи та редагування Ковальчук Анастасія. Висловлюємо щирі співчуття рідним та близьким, друзям...
ОГОЛОШЕННЯ
19 квітня 2018 р. о 12.20 в 11 ауд. 8 корп. відбудеться відкрита лекція старшого викладача кафедри видавничої справи та редагування Гусак Ольвії Олександрівни з дисципліни «Новітні медіа» на тему «Цифрова безпека журналіста».
Шановні колеги!
Щиро вітаємо Вас та Ваші родини з новорічними та різдвяними святами! У Новому році бажаємо Вам міцного здоров’я, благополуччя, добробуту, творчої енергії і наснаги...
Про режим роботи Університету у звязку зі святом 14 жовтня 2017 року можна ознайомитись з наказом тут.
Розклад роботи Інституту у дні відкртих дверей. Запрошуємо усіх бажаючих!
Телефони для довідок - 204-97-68, 097-952-18-59.
Оголошення!
Шановні абоненти телефонної мережі університету!
З 29.12.2015 р. на АТС НТУУ“КПІ” було змінено індекси телефонних номерів університету з 454 і 406 на 204. Отже телефонний номер кафедри відповідно змінився з 406-85-45 на 204-85-45!..
Шановні викладачі, студенти!
Поздоровляємо Вас із Новим роком та Різдвом Христовим! Бажаємо міцного здоров'я, родинного затишку і щастя!
Нехай Новий рік надасть Вам свіжих сил для нових завершень, творчих успіхів у професійній діяльності!
До уваги викладачів та студентів!
Друга атестація відбудеться з 30.11.2015 р. по 12.12.2015 р.
До уваги викладачів та студентів!
Перша атестація відбудеться з 05.09.2015 р. по 17.09.2015 р.