Якщо ви активні й амбітні, молоді та креативні, цікавитеся питаннями функціонування державного управління, якщо маєте ідеї і пропозиції для удосконалення державної політики у різних сферах, а в майбутньому – плануєте стати публічними службовцями, – запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді!
Дедлайн: 30 вересня 2025 року. Положення про Конкурс та зразок заяви...
Вакансія! Редактор в Офіс Президента України (державна служба, робота з документами найвищого рівня)
Освіта: Вища освіта за ступенем магістра (перевага надається спеціальностям «Українська мова та література» або «Журналістика»). Основні обов’язки: редакційне опрацювання проєктів нормативно-правових актів, ініційованих Президентом України, включно з проєктами законів та пропозиціями щодо вето; підготовка та редагування актів Керівника Офісу Президента України, Керівника Апарату Офісу Президента України, офіційної кореспонденції за підписом Президента України, його уповноважених осіб; робота з документами, що містять державну таємницю або мають гриф «Для службового користування»...
Запрошуємо тебе на зустріч з відповідальним секретарем приймальної комісії КПІ — Сергієм Мураховським у форматі онлайн! Ти зможеш дізнатися основні деталі щодо вступу на магістратуру в 2025 році, а також отримати відповіді на будь-які питання з цього приводу. 28.07.2025 о 19:00. Онлайн (посилання на зустріч)...
Студентки групи ВР-31, 2 курсу, ОП "Видавнича справа та редагування" — Дарина Підлісна та Юлія Шишканова долучилися до ХІІІ Книжкового Арсеналу. На заході студентки пильно слідували за процесом на своїх секціях, долучалися до лекцій, допомагали відвідувачам та учасникам пройти в укриття під час повітряної тривоги, підтримували приємну атмосферу та ділилися своїм захопленням літературою з іншими волонтерами. Наші студентки отримали цінний досвід у спілкуванні з відвідувачами і учасниками та організації масштабних заходів. Крім цього, дізналися багато нового у сфері книговидавництва та літературі...
Друзі, зібрали для вас записи наших лекцій, щоб ви могли послухати у зручний час!
Спортивна журналістика: що це і з чого почати?
Помилки письменників початківців
IT-журналістика: як створювати цікаві історії
Озвучування: як вдало обрати та як почати створювати?
Журналіст-телевізійник: що всі уявляють і як є насправді?
Переглядайте, навчаймося разом і створюймо крутий контент!
PR — це інструмент, який напряму впливає на прибутки, довіру до бізнесу та його розвиток.
На лекції «PR-інструменти, які підсилюють бізнес», розберемо, як правильно використовувати PR, щоб він працював на результат, а не просто для галочки. Та найголовніше з’ясуємо, як показати власнику компанії, що твоя робота — не «про впізнаваність», а про реальні результати?
- Чим відрізняється маркетинг від PR?
- Працевлаштування: як зрозуміти, хто тут і зараз більше потрібен працедавцю?
- Що та як вимірювати, щоб показати ефективність комунікацій?
Спікерка:
Оксана Аккерман — засновниця PR buro Ackermann
КОЛИ: 28 травня о 14:15
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM за посиланням https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
Ідентифікатор конференції:
4548156893
Сторителінг — це не про гарні тексти. Це про виживання. Як знайти голос бренду, коли навколо невизначеність розберемо на лекції 27 травня о 10:25 «Сторителінг в умовах кризи: кейси українських компаній під час війни» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової, де поговоримо про: аналіз змін комунікаційних стратегій українських брендів після 2022 року. Успішні та невдалі приклади кризового сторителінгу; як кризи змінюють наратив бізнесу; як створити історію для бренду, репутація якого постраждала; як компанії формують наратив, щоб підтримувати репутацію під час кризи...
Сьогодні Києву — 1543 роки. Київ стоїть на Дніпрі, як і завжди — гордий, величний, люблячий. Він — серце України, що б’ється попри всі бурі, сирени й ракетні обстріли. Бажаємо нашому місту мирного неба, світла в оселях і тепла в серцях. Віри, добра та щастя у кожному домі, кожній родині! Вітаємо тебе, улюблене місто. Ти — наша гордість, наша любов, наша боротьба. Щастя, сили та процвітання, Києве! Ми разом. Ми вистоїмо!
Вітаю! Мене звати Яблоновська Вероніка, я студентка 4 курсу кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. Моя спеціальність — реклама та звʼязки з громадськістю. У межах навчальної програми я проходила переддипломну практику в рекламно-інформаційному агентстві «Медіа-Авеню», дуже хочу поділитись відгуком. Це був неймовірно цінний досвід, який залишив по собі багато натхнення, впевненості й мотивації. Агентство «Медіа-Авеню» співпрацює з українським брендом квіткового декору «Пані Роза» та майстернею шкільного одягу «Крихітка», тож мої завдання були не лише професійно цікавими, а й дуже захоплюючими — у прямому сенсі цього слова. Протягом практики я долучалася до створення контенту для соцмереж, зокрема, на дуже популярному великодньому фестивалі «Всі.Свої», писала пости для інстаграм-сторінок, допомагала з візуалами...
20 травня 2025 студенти кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського відвідали online-лекцію від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман. Тема зустрічі: «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи». Під час заходу проаналізовані стратегії та алгоритми дій в кризових ситуаціях. Студенти дізнались, що є інформаційною атакою та як превентивно уникнути наслідків. Пані Оксана поділилась досвідом вдалої боротьби з інформаційними атаками. Обговорили емоційний аспект та вміння залишатись гнучкими під час загострення...