Безумовно ми дуже вболіваємо за кожного вступника і хочемо, щоб всі вступили на бюджет! КПІ ім. Ігоря Сікорського є лідером за максимальним обсягом державного замовлення, бажаючих вступити багато і дякуємо вам за те, що обираєте саме наш університет! Розуміємо, що не всі зможуть вступити на бюджет через конкурсну ситуацію, тому хочемо поділитися важливою новиною для тих, хто хоче вступити до нас і хвилюється, що може не пройти на бюджет:У КПІ ім. Ігоря Сікорського є ДЕРЖАВНІ ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ!..
Якщо ви активні й амбітні, молоді та креативні, цікавитеся питаннями функціонування державного управління, якщо маєте ідеї і пропозиції для удосконалення державної політики у різних сферах, а в майбутньому – плануєте стати публічними службовцями, – запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді!
Дедлайн: 30 вересня 2025 року. Положення про Конкурс та зразок заяви...
Вакансія! Редактор в Офіс Президента України (державна служба, робота з документами найвищого рівня)
Освіта: Вища освіта за ступенем магістра (перевага надається спеціальностям «Українська мова та література» або «Журналістика»). Основні обов’язки: редакційне опрацювання проєктів нормативно-правових актів, ініційованих Президентом України, включно з проєктами законів та пропозиціями щодо вето; підготовка та редагування актів Керівника Офісу Президента України, Керівника Апарату Офісу Президента України, офіційної кореспонденції за підписом Президента України, його уповноважених осіб; робота з документами, що містять державну таємницю або мають гриф «Для службового користування»...
Запрошуємо тебе на зустріч з відповідальним секретарем приймальної комісії КПІ — Сергієм Мураховським у форматі онлайн! Ти зможеш дізнатися основні деталі щодо вступу на магістратуру в 2025 році, а також отримати відповіді на будь-які питання з цього приводу. 28.07.2025 о 19:00. Онлайн (посилання на зустріч)...
Студентки групи ВР-31, 2 курсу, ОП "Видавнича справа та редагування" — Дарина Підлісна та Юлія Шишканова долучилися до ХІІІ Книжкового Арсеналу. На заході студентки пильно слідували за процесом на своїх секціях, долучалися до лекцій, допомагали відвідувачам та учасникам пройти в укриття під час повітряної тривоги, підтримували приємну атмосферу та ділилися своїм захопленням літературою з іншими волонтерами. Наші студентки отримали цінний досвід у спілкуванні з відвідувачами і учасниками та організації масштабних заходів. Крім цього, дізналися багато нового у сфері книговидавництва та літературі...
Друзі, зібрали для вас записи наших лекцій, щоб ви могли послухати у зручний час!
Спортивна журналістика: що це і з чого почати?
Помилки письменників початківців
IT-журналістика: як створювати цікаві історії
Озвучування: як вдало обрати та як почати створювати?
Журналіст-телевізійник: що всі уявляють і як є насправді?
Переглядайте, навчаймося разом і створюймо крутий контент!
PR — це інструмент, який напряму впливає на прибутки, довіру до бізнесу та його розвиток.
На лекції «PR-інструменти, які підсилюють бізнес», розберемо, як правильно використовувати PR, щоб він працював на результат, а не просто для галочки. Та найголовніше з’ясуємо, як показати власнику компанії, що твоя робота — не «про впізнаваність», а про реальні результати?
- Чим відрізняється маркетинг від PR?
- Працевлаштування: як зрозуміти, хто тут і зараз більше потрібен працедавцю?
- Що та як вимірювати, щоб показати ефективність комунікацій?
Спікерка:
Оксана Аккерман — засновниця PR buro Ackermann
КОЛИ: 28 травня о 14:15
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM за посиланням https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
Ідентифікатор конференції:
4548156893
Сторителінг — це не про гарні тексти. Це про виживання. Як знайти голос бренду, коли навколо невизначеність розберемо на лекції 27 травня о 10:25 «Сторителінг в умовах кризи: кейси українських компаній під час війни» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової, де поговоримо про: аналіз змін комунікаційних стратегій українських брендів після 2022 року. Успішні та невдалі приклади кризового сторителінгу; як кризи змінюють наратив бізнесу; як створити історію для бренду, репутація якого постраждала; як компанії формують наратив, щоб підтримувати репутацію під час кризи...
Сьогодні Києву — 1543 роки. Київ стоїть на Дніпрі, як і завжди — гордий, величний, люблячий. Він — серце України, що б’ється попри всі бурі, сирени й ракетні обстріли. Бажаємо нашому місту мирного неба, світла в оселях і тепла в серцях. Віри, добра та щастя у кожному домі, кожній родині! Вітаємо тебе, улюблене місто. Ти — наша гордість, наша любов, наша боротьба. Щастя, сили та процвітання, Києве! Ми разом. Ми вистоїмо!