Щороку кінець весни для тисячі українців означає одне: Книжковий Арсенал. У 2025-му головний книжковий фестиваль країни знову повертається до Мистецького Арсеналу, щоб на чотири дні перетворити Київ на епіцентр літературного життя. Зали Книжкового Арсеналу наповняться голосами письменників, перекладачів, видавців і читачів — усіх, хто не мислить життя без книжок. На відвідувачів чекає: зустрічі з зірками української та світової літератури; актуальні дискусії про виклики сучасного книговидання; прем’єри нових видань і презентації; творчі майстер-класи для дорослих і дітей; книжкові полички з найсвіжішими новинками — ідеальні для поповнення власної бібліотеки...
25 квітня 2025 року відбулася зустріч представників Ради випускників і роботодавців з гарантами ОП «Видавнича справа та редагування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю C7 Журналістика галузі знань С Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини. У зустрічі взяли участь: Бурдейна Марина, заступниця директора, шеф-редакторка ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП», ТОВ «ОНЛАЙН-МЕДІА» (випускниця НН ВПІ); Анна Леус, керівник видавничої групи у Цифровому видавництві Експертус; Фіголь Надія, д-р наук із соціал. комун., доц., зав. кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (випускниця НН ВПІ); Зигуля Світлана, канд. техн. наук, доц., директорка видавництва "Політехніка" КПІ ім. Ігоря Сікорського...
Другий календарний контроль триватиме:
05.05.2025 - 17.05.2025
Навчально-науковий Видавничо-поліграфічний інститут КПІ ім. Ігоря Сікорського запрошує на День відкритих дверей! Обов'язково приходь 10.05.2025 о 12:00, якщо тебе цікавить навчання за спеціальностями: В2 (022) Дизайн; B4 (023) Образотворче мистецтво та реставрація; С7 (061) Журналістика; G11 (133) Машинобудування; G20 (186) Видавництво та поліграфія. Під час зустрічі ти дізнаєшся: про особливості вступу в КПІ 2025; особливості складання творчого конкурсу; які предмети вивчають студенти НН ВПІ; де і ким працюють випускники інституту; про студентське життя, гуртожиток та активності; про державні гранти...
За графіком навчального процесу переддипломна практика закінчується вже 18.05.2025.
Написання дипломного проєкту з 21.05.2025 по 11.06.2025 (4 тижні).
Ознайомитися з графіком виконання дипломних проєктів за посиланням
Нагадування для студентів заочної форми навчання!
Бакалаври
1-й курс - 11.06.2025 - 16.06.2025
2-й курс - 11.06.2025 - 17.06.2025
3-й курс - 09.06.2025 - 21.06.2025
Магістри
1-й курс - 09.06.2025 - 21.06.2025
Розклад буде доступний на сайті за посиланням
Другий календарний контроль розпочнеться 5 травня й триватиме до 17 травня.
Що таке Інфлюенс-маркетинг, як знайти блогера, який не лише “впишеться” у ваш бренд, а й принесе реальні результати? І чому ця сфера давно вийшла за межі просто постів у сторіс? Розбір реальних кейсів та інсайти з досвіду разом з Оксаною Важинською — Advocacy Specialist у L’Oréal Україна, яка знає про ефективні кампанії з інфлюенсерами все (і навіть більше). На лекції ви дізнаєтесь: що таке кампанії Інфлюенс-маркетингу; як виглядає повний цикл та які результати дає; як знайти “свого” інфлюенсера: чекліст для успішної співпраці; розбір реальних кейсів та інсайди з досвіду...
Лекція від Радміли Сегол "Штучний інтелект у медіабізнесі: як технології змінюють роботу журналіста"
Раді запросити тебе на третю лекцію, яка відбудеться вже 1 травня о 18:30 у лекторії «Вежі». Кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка кафедри ВСтаР Радміла Сегол розповість все про гібридні моделі співпраці ШІ та журналіста, а також відповість на болючі питання: чи замінить штучний інтелект журналіста; які способи використання ШІ впроваджують у провідних виданнях світу; як не загубитися у світі постійних змін. Обов'язково реєструйся до 16:00 1 травня та приходь до лекторію «Вежі»!...
30 квітня, середа, о 10:25 на лекції «Цифровий сторителінг: сучасні технології та інструменти» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової поговоримо про: інструменти цифрового сторителінгу: Instagram Stories, TikTok, YouTube Shorts, AR/VR; кейси ефективних цифрових кампаній — бренди, які успішно використовують інтернет-технології; яким має бути цифровий сторителінг, щоб ефективно залучати аудиторію...