До уваги викладачів та студентів!
Друга атестація триватиме з 04 травня до 15 травня 2020 р.
Бажаєм у цей день добра здоров'я, миру, процвітання всім. Нехай кожен день ваш будинок наповнюється затишком, теплом, щастям, благополуччям. Даруйте один одному увагу і турботу, любов і вірність. Зі Святом Світлого Великодня!
Якщо Ви плануєте вступати на жуналістику до ВПІ КПІ цього 2020 року, то на сайті МОН з'явилася інформація щодо проведення ЗНО 2020...
Бажаємо квіточого настрою, тепла в серцях та приємних вражень. Нехай кожен день буде сповнений сонячним світлом, дарує радість, творче натхнення, любов, приємні несподіванки, добро та благополуччя!
Нещодавно студенти та аспіранти ВПІ мали можливість послухати змістовну лекцію Юлії Каздобіноі, фахівця Української фундації безпекових студій, про операції впливу, деструктивні впливи та негативні наративи...
Дорогі ВПІ-шники! Вийшов другий випуск журналу "VPI Press"! Переходьте та читайте: https://www.canva.com/design/DADzoX-D7bc/3CAi2Evocg8nMx5QCdQpoA/view?utm_content=DADzoX-D7bc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
3 березня 2020 маркетолог, психолог та блогер Ольга Ганай провела відкриту лекцію «Маркетинг та психологія особистості: дві грані однієї реальності» для студентів та аспірантів кафедри видавничої справи та редагування. Спікер розповіла про маркетинг, просування у соціальних мережах, про психологію особистості та про ведення власного блогу...
Засумували за цікавими й корисними заходами? Відвідайте лекцію «Маркетинг та психологія особистості: дві грані однієї реальності». Випускниця КПІ, а нині успішний маркетолог, психолог та блогер Ольга Ганай 3 березня 2020 року о 14:15 поділиться своїм досвідом...
Відбулася лекція Олега Покальчука, радника Директора Національного інституту стратегічних досліджень
Нещодавно студенти та аспіранти кафедри видавничої справи та редагування мали змогу послухати лекцію відомого соціального психолога Олега Покальчука, радника Директора Національного інституту стратегічних досліджень, який розповів про інформаційні впливи...