НАВЧАЛЬНА РОБОТА ЗІ СТУДЕНТАМИ
Навчальна робота НПП зі студентами кафедри організована такими засобами онлайн:
- електронному кампусі КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- платформі дистанційного навчання Сікорський з використанням Moodle та Google Classroom;
- за допомогою комунікаційних засобів Zoom, Telegram, Viber, E-mail;
-
через веб-сайт кафедри.
Термін навчання:
- бакалаври - 3 роки 10 місяців.
-
магістри - 1 рік і 4 місяці
У процесі навчання студенти отримують ґрунтовну гуманітарну підготовку, набувають навичок критичного мислення, аналізу, систематизації інформації, а також фахових практичних умінь.
Науково-педагогічні працівники зацікавлені у фаховому та особистісному зростанні студентської молоді, ведуть відкритий діалог зі студентами та постійно урізноманітнюють форми й методи навчання, застосовуючи дидактичні ігри, роботу в групах, дискусії.
На запрошення викладачів кафедри з лекціями для студентів виступають директори видавництв, PR-агенцій, бізнесмени та політики.
Процес навчання має на меті формування умінь та навичок, які можуть бути використані у подальшому житті. Під час навчання студенти розвивають самостійне мислення і пізнавальні здібності, у них формується світогляд і вони оволодівають різними елементами розумової праці.
У навчальному процесі важливу роль відграють всі його компоненти. Це і навчальний предмет, який пропонується для вивчення студентам, і процес викладання цього предмету вчителем. Компонентами навчального процесу також є розумові та фізичні дії студентів і наявність матеріальних засобів навчання, до яких ми відносимо посібники та підручники, а також інші методичні матеріали.
Навчальний процес будується на виконанні заданих правил, а проте також направлений на творчу свободу студентів і покликаний розвинути у них здатність самостійно мислили і вільно творити.
Використання сучасного підходу при роботі з студентами гарантує повне порозуміння між ними та педагогом і налагодження продуктивної співпраці. А використання якісних навчальних та методичних матеріалів допомагає ще краще засвоїти отриманні під час навчання знання і самостійно попрацювати з поданою інформацією.
Навчальний процес організується з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в соціально-культурній сфері, в галузях техніки, технологій, системах управління та організації праці в умовах ринкової економіки.
Навчальний процес базується на ступеневій системі вищої освіти та принципах науковості, гуманізму, демократизму, наступності та безперервності, незалежності від втручання будь-яких політичних партій, інших громадських та релігійних організацій.
Теми дисертацій аспірантів
1 курс | |
Вареник Валентина | Соціокомунікативний підхід до редагування галузевої преси |
Лагутова Каріна Юріївна |
Соціокомунікативний вимір популяризації інженерно-технічної науки |
2 курс | |
Гриценко Оксана |
Соціокомунікативний підхід до редагування суспільно-політичних медіа |
Кисіль Вероніка |
Соціокомуніційний підхід до популяризації технічної науки |
3 курс | |
Скороход Тетяна Олександрівна | Феномен студентської періодики в системі соціальних комунікацій |