Новини (447)
Кафедра видавничої справи та редагування наразі проходить процедуру затвердження освітньої програми на третій (Phd) рівень вищої освіти. Проект освітньої програми відкритий для обговорення та пропозицій...
На парах з дисципліни "Історія реклами і зв'язків з громадськістю" студентам 2 і 3 курсу було запропоновано творче завдання з ребрендингу радянських товарів для сучасного ринку. Ділимося результатами креативного бачення майбутніх медіафахівців.
Запрошуємо до публікації у міжнародному науковому журналі «Обрії друкарства». У журналі вміщено матеріали, в яких досліджено питання історії та теорії соціальних комунікацій, журналістики, видавничої справи та редагування, прикладних соціокомунікативних технологій. Більш детально на сайті журналу >>